PULS

Uscha mig! När Louise var på besök öppnade jag fönstret för att få in lite frisk luft. Skojade lite; "tänk om en igelkott kommer in och trillar ner".

Naturligtvis märker jag hur det prasslar uppe vid fönstret. Blir skitstressad, rädd. Lagom jobbig situation att han en igelkott på rummet mitt i natten? JA!
Tänder i rummet i hopp om att se ut. Fungerade? Nej. Så fick ta till det stora modet och sträcka mig ut i den svarta natten, ta bort brädan som håller uppe fönstret och stänga det. Och detta klarade jag utan att behöva vidröra något annat levande väsen :D

PI! Nu ska jag sova, när pulsen sjunkit ner igen. Läskiga grejer så här in på småtimmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild