hälsosamma vägen är inte lätt att hitta

Det började bli sent. Typ halv tio-sent. Så jag gick och letade efter Elin, troligen sovandes, eftersom hennes dator var på mitt rum ;x

Beckmörkt i hela huset, vandrar i blindo upp för trappan mot elins rum. ploff, det tog tvärstopp med ena benat. Hade satt foten i en matskål. Knäet tog tvärstopp och jag lider nu av smärta. Fett roligt, särskilt med knän!

Väckte och berättade för elin, som tydligen också har ont i sitt knä. Vi ställde in löprundan. Skönt!

Nu ska jag åka lite inlines på mitt rum och sen göra en snabb skoluppgift, lika bra!

Ses i Malmö imorgon. 360 mctwist incoming.

pok

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Aduu, här kör vi på min version!

2010-05-06 @ 18:10:39
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild