GLASS I STORA LASS

Wakey!Wakey! - Dance so good ska nötas sönder idag. Svinbra.

Justnuläget är som följande: En fet portion glass. shorts. barfota.

Jag gillar läget. Värmen, maskrosorna, rapsfälten. På tåget idag blev jag sugen på harsyra. Hur f*n blir man det? :s Nån hemlig sommarkänslagrej?

AAAH, SKRIVANDE STUND BRAINFREEZE. AAAAAAAAAAAAAAAAJ :( ofta det kan göra gråtont :'( shit asså.

Jag har även megaont i halsen. Rättvisa, var är du? Jag har intet ont gjort.

Menne.. annars? mja, inget tror jag. Fett skönt att vara ledig tills på måndag. Kan jag säga!

Nu ska jag fortsätta leka med min glass. På återseochhörende!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska vi göra NÅTT?

2010-05-19 @ 19:09:44
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild