fem timmars njutning..

..på lunds sjukhus! tjiho!!!111

Bytat stol i väntrummet många gånger idag. Om det inte vore för jag har en toppendoktor (förrutom hans en timmes lunch som skulle varit 20-30 minuter, men det unnar jag honom!) så hade jag hatat dagen. Men ändå inte så farligt som det låter.

Så förhoppningsvis blir jag bra snart :D ska ta ännu mer droppar! varannan timme jao, fett roligt. Så jäkla grym på ögondroppar alltså, helt sjukt.

Hade kunnat prestera ett superinlägg men orkar fanemän inte. Ett dåligt inlägg är bättre än inget inlägg alls, right?

PAZTAZALLAD o mommes goooooda bullar i maven, bra mat, BÖR kompenseras med lite godis ikväll, får se hur det blir :D:D:D:D:DD

pokHAJ

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vill äta godis tills jag dör, typ

2010-05-17 @ 19:39:50
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild