Det finns många gamla människor på sjukhuset, och jag.

Hey blog, hej blogg.

Jag är stammis på ögonakutmottagningen Lund, klinik B. Jag är stammis på apoteket. Jag tar ögondroppar ~20 gånger om dagen. Jag ska börja smeta in salva i ögat. Jag tycker det verkar läskigt. Jag är halvblind. Jag hatar det.

Till något lite roligare. Idag, när jag gick in på apoteket och tog en nummerlapp och det visade sig vara TJUGOTVÅ stycken före i kön så gick jag ut på tidsfördriv, det blev kappahl, nära och bra. OCH! För första gången i hela mitt liv (ja, detta är galet!) så provade jag kläder, och köpte! ENSAM. Ensam. Sjukt stark va.

Tillbaka till tråkigt igen (mycket sånt nu va :/) så har jag en uppsats som tydligen inte skriver sig själv. :S Ångest. Om någon vill göra den åt mig är jag väldigt öppen.

Föresten, jag har köpt en termometer. Nu kan jag (när jag orkat installera den) se hur varmt det är inne och ute! Så jäkla fruktansvärt VIKTIGT!!!!!!!!!!

På-köpet-batterier säljes, storlek AA, 10-pack. Tre paket batterier till priset av två på kjell&co. Reklam, får jag pengar för det? Ja och på kappahl köpte jag t-shirtar, två för 149, reklam reklam. Komsi komsi marknadsförare och ge mig betalt!

Sjukt långt och jätteintressant inlägg :D:D:D:D:D hejdå trogna läsare! (hej gonilla, några minuter i rampljuset för dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild