sol

Sjätte besöket på ögonmottagningen idag. Har träffat sex olika läkare. Det är bra när de ska följa ens förlopp....
Fast kanske rätt bra att få olika syn på saken. Kanske. Men det hade räckt med superläkaren jag träffade idag, han var bäst. Coolt att kunna så mycket och se så små saker :D

Han fastställde beslutet att jag skulle bli berövad på fyra rör blod. Testa grajor o sånt leskigt, tillbaks om en månad. Fortsätta med ögondropparna tills dess..................TJA!


JAG HAR IAF ÄTIT GLASS UTE PÅ STUDSMATTAN IDAG, IKLÄDD SHORTS.


Kommentarer
Postat av: ASSÅE..HE

Fast kanske rätt bra att få olika syn på saken.



HEEEEEEEEEEEHEHEHEHEHEEEEEHE :x

alltså syn va. som i SYN. som i ditt freaky eye. HE

2010-04-15 @ 22:39:43
Postat av: heee :G

waaaaaaaaaaah!!!!!!! aa fett bra med syyyyn! aaaaaah :s :cp :D !!!!!!!!!!

2010-04-16 @ 11:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild