Utmattad slav

Jag har blivit totalt körd med. Av en fyraåring. Med fem timmar sömn i nacken har gått flera kilometer idag. Och det på bara sträckan mellan köket och soffan. "kan du hämta.." "kan du ta.." "hämta.." "jag vill ha.." "kan du..".

Musten gick ur mig när hon försökt skala klementiner och apelsin med en kniv(stuckit in den rakt i mitten), trots jag bad om att få hjälpa henne. När hon vandaliserat frukten färdigt fick jag skala och fixa den snygg och ätbar. Ville hon ha den då efter mitt hårda arbete? Behövs nog inga svar..

Vad är då tacken för att curla detta bortskämda barn?

Jo, spottat i ansiktet. Bokstavligt talat. Hur kan jag älska denna jävla skitunge något så fruktansvärt?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur kan hon ha blivit så jobbig när jag har blivit så snäll?:D

2009-11-17 @ 16:14:56
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

blev glad av spott-smset i alla fall :)

2009-11-17 @ 17:01:54
URL: http://kendrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild