snö

Slog på stort idag när jag skulle fixa frukost. Satte på en kastrull med två ägg och ett paket bacon i pannan. Hällde upp multivitaminjuice och sippade lite. Kom på den briljanta idén att ta ner juicen på mitt rum så jag kunde ta ner det andra och sätta i mig godheterna utan att behöva gå upp och ner flera gånger.

Kommer ner på rummet, dukar upp lite fint, velar var jag ska placera glaset. Flyttar tangentbord hit o dit. Slutar med att jag stöter till glaset och spiller lite på bord och tangentbord. ("VARFÖR STÄLLDE JAG GLASET DÄR?"(hög tanke)) Springer in på toan och hämtar lite papper. Torkningen är klurig eftersom det är så trångt på mitt bord. Tiden går. Stress.

När jag väl kommer upp igen (Ja, sprungit och snygghoppat över trappgrinden) så har ju såklart baconen bränts vid :) Inte mycket men ändå tillräckligt för dom inte skulle kunna bli perfekta!

Sjukt mycket action i mitt liv. Nu har jag ätit pizzabullar så jag är proppmätt. Inte många kvar nu!

FREDPÅER

Kommentarer
Postat av: Anonym

SPARA EN TILL MIG! :(

2009-11-05 @ 19:58:43
URL: http://kendrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild