schwwwweeeinfluuu

Tjohalopp! Idag har jag vandrat ner i regn med paraply för att frivilligt låtas bli spetsad av en nål och injiceras med någon för mig vilt främmande vätska. Vad gör man inte för lite spänning?

Försökte få upp låset till min cykel med hjälp av tång idag, sedan nyckeln brytits av där :) hehe, roligt att den gjorde det, det var skönt och roligt, jag blev glad när det hände. Skitglad att behöva gå hela vägen hem från stationen. Mm, jäkla tur jag har, att nyckeln bröts av i låset. Riktigt grymt!

......

Iaf, det gick inte.. Blev glad när det inte gick att få upp låset och det nu behövs sågas upp. !"#¤%%&/()=/(&%¤#"

En bra sak (i en dålig iofs) idag har iaf varit att jag hittade min vante som jag tappat på väg ner till vårdcentralen. Den låg alldeles blöt, kall och ensam mitt på cykelvägen. Men nu är den hemma i värmen och är förmodligen sig själv igen ikväll. Gott snack.

Nu hade jag tänkt leta på stationen efter lite sällskap, vem vet vad man kan hitta för något där. Hoppas bara inte vad-jag-nu-hittar är allt för sur eftersom vad-jag-nu-hittar kanske missade tåget.

Vi hörs! (kanske i Nangiala (se första stycket))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild