Rubrik!"#%

Hej blogg! Längensen sist nu så får väl uppdatera lite vad som hänt.

Jag har spenderat ganska lång tid i Tjörnarp. Har läst ut en bok (riiiiiktigt längesen jag läste en bok senast!), Vargbröder. Den var bra, men hade varit roligare att se den som film ;x

Firat halloooooooweeeeeeeen med Kendrups. Hälsat på spökena på kyrkogården och lite smått o gott. Fixade även till en pumpa för första gången i mitt liv. Resultat:




Bakade pizzabullar igår, helt på egen hand, grüm va? (H)



Till det drack jag 9 dl oboy. Hoppsan!

Nu har jag precis varit uppe och gjort mackor som ska in i ugnen. -_-
Även skådat Ammie och hennes bussbygge med alla husets stolar, tjusigt!

Ganska stolt över mitt inlägg idag, annars brukar ju det bara bli nån enstaka mening. Klappar mig själv på axeln och önskar ALLA mina läsare en bra dag! Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild