Jag hör!

Vaknade i morse av att Jörgen ringde. Upptäckte att jag hade lock för båda öronen, festligt? Han undrade om jag kunde hjälpa till att köra en bil på lagning. Javisst kunde jag det! Gick upp och hälsade på Elin uppe i badrummet när hon stod och sminkade sig.

Plötsligt tittade hon konstigt på mig och jag fattade absolut inte varför. Hon sa att det vibrerade och jag trodde jag hade skakat vasken eller något. Började gå därifrån när hon berättade att det var telefonvibration. Jodå! Jörgen hade ringt men jag hade ju inte hört någonting tack vare lockN för öronen. (y)

Jörgen bjussade på bullar när vi körde tillbaka till E-town. Gott i magen, blev skitmätt. Jobbigt. Jag kunde höra på högeröra ganska fort ändå efter jag vaknat men vänsterörat har varit fast.. ända tills NU! Jag drog och tryckte på örat och det släppte :D Riiiiiktigt najs att höra normalt igen!

Jag vill gärna att vi skänker lite sympati till alla människor som inte hör någonting alls.

...
...

Så. Nu ska jag... borsta tänderna! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild