Kvällsaktiviteter

Jag går upp för trappan, krånglar mig förbi alla saker som de tokiga familjemedlemmarna stökat fram. En flyttlåda med gamla grejer. Kommer till köket och ska göra kvällsmat. Fantasiimpulsen säger att det blir rostat bröd > skinka > ost > oregano > micron. Lysande resultat.

Ammie stod på kanten på en stol i köket, precis framför hundarnas vattenskål.

Jesper: "Ammie akta nu så du inte trampar i vattenskålen"
Hon fortsätter klänga på stolen. Jag tittar bort.

*kaplaow*
*vattenstänk*
*gråt*

Jahapp, av med kläderna på ungen och börja torka. Det var fan inte lite vatten.
Efter ett tag klämmer Elin ur sig. "Torkar du fortfarande?"
SÅ mycket vatten var det. heeeeh.

Hittade även ett troll jag gjort på träslöjden i typ mellanstadiet. Fint. Det ska pryda min bokhylla.

Allt för idag. FRED.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild